دانشگاه مازندران

 آمار

تعداد نشریات28
تعداد شماره‌ها390
تعداد مقالات3,802
تعداد مشاهده مقاله6,213,973
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,555,467
محمدی, مصطفی, نیکزاد, فروغ, اسدی, شکوفه. (1402). تبیین عملکرد ارتباط با مشتری در بستر رسانه‌های اجتماعی در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل پارسیان آزادی رامسر). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 12(46), 169-193. doi: 10.22080/jtpd.2023.24601.3754
مصطفی محمدی; فروغ نیکزاد; شکوفه اسدی. "تبیین عملکرد ارتباط با مشتری در بستر رسانه‌های اجتماعی در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل پارسیان آزادی رامسر)". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 12, 46, 1402, 169-193. doi: 10.22080/jtpd.2023.24601.3754
محمدی, مصطفی, نیکزاد, فروغ, اسدی, شکوفه. (1402). 'تبیین عملکرد ارتباط با مشتری در بستر رسانه‌های اجتماعی در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل پارسیان آزادی رامسر)', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 12(46), pp. 169-193. doi: 10.22080/jtpd.2023.24601.3754
محمدی, مصطفی, نیکزاد, فروغ, اسدی, شکوفه. تبیین عملکرد ارتباط با مشتری در بستر رسانه‌های اجتماعی در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل پارسیان آزادی رامسر). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1402; 12(46): 169-193. doi: 10.22080/jtpd.2023.24601.3754


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب