دانشگاه مازندران

 آمار

تعداد نشریات28
تعداد شماره‌ها390
تعداد مقالات3,802
تعداد مشاهده مقاله6,213,981
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,555,470
داداشی, علیرضا, حمیدی زاده, علی, ثانوی فرد, رسول. (1402). تبیین مدل کاربردی بازاریابی محتوایی بانکی با هدف افزایش سهم از بازار. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 15(29), 407-433. doi: 10.22080/jem.2023.24128.3790
علیرضا داداشی; علی حمیدی زاده; رسول ثانوی فرد. "تبیین مدل کاربردی بازاریابی محتوایی بانکی با هدف افزایش سهم از بازار". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 15, 29, 1402, 407-433. doi: 10.22080/jem.2023.24128.3790
داداشی, علیرضا, حمیدی زاده, علی, ثانوی فرد, رسول. (1402). 'تبیین مدل کاربردی بازاریابی محتوایی بانکی با هدف افزایش سهم از بازار', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 15(29), pp. 407-433. doi: 10.22080/jem.2023.24128.3790
داداشی, علیرضا, حمیدی زاده, علی, ثانوی فرد, رسول. تبیین مدل کاربردی بازاریابی محتوایی بانکی با هدف افزایش سهم از بازار. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1402; 15(29): 407-433. doi: 10.22080/jem.2023.24128.3790


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب