دانشگاه مازندران

 آمار

تعداد نشریات28
تعداد شماره‌ها390
تعداد مقالات3,802
تعداد مشاهده مقاله6,213,875
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,555,410
Hoorijani, Shaho, Heidari Tabrizi, Hossein. (1401). Improving EFL Learners’ Argumentative Writing through Critical Thinking Disposition: Focus on Gender-Related Differences. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 2(1), 201-223. doi: 10.22080/iselt.2023.25923.1056
Shaho Hoorijani; Hossein Heidari Tabrizi. "Improving EFL Learners’ Argumentative Writing through Critical Thinking Disposition: Focus on Gender-Related Differences". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 2, 1, 1401, 201-223. doi: 10.22080/iselt.2023.25923.1056
Hoorijani, Shaho, Heidari Tabrizi, Hossein. (1401). 'Improving EFL Learners’ Argumentative Writing through Critical Thinking Disposition: Focus on Gender-Related Differences', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 2(1), pp. 201-223. doi: 10.22080/iselt.2023.25923.1056
Hoorijani, Shaho, Heidari Tabrizi, Hossein. Improving EFL Learners’ Argumentative Writing through Critical Thinking Disposition: Focus on Gender-Related Differences. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1401; 2(1): 201-223. doi: 10.22080/iselt.2023.25923.1056


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب