دانشگاه مازندران

آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها190
تعداد مقالات1,600
تعداد مشاهده مقاله3,475,409
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,361,512
صمدی, منصور, قنواتی, مهدی. (1391). بررسی عوامل تأثیرگذار بر ادراک گردشگران خارجی از مقصدهای گردشگری در ایران: معرفی مکان به عنوان یک نام و نشان تجاری. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1(3), 66-87.
منصور صمدی; مهدی قنواتی. "بررسی عوامل تأثیرگذار بر ادراک گردشگران خارجی از مقصدهای گردشگری در ایران: معرفی مکان به عنوان یک نام و نشان تجاری". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1, 3, 1391, 66-87.
صمدی, منصور, قنواتی, مهدی. (1391). 'بررسی عوامل تأثیرگذار بر ادراک گردشگران خارجی از مقصدهای گردشگری در ایران: معرفی مکان به عنوان یک نام و نشان تجاری', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1(3), pp. 66-87.
صمدی, منصور, قنواتی, مهدی. بررسی عوامل تأثیرگذار بر ادراک گردشگران خارجی از مقصدهای گردشگری در ایران: معرفی مکان به عنوان یک نام و نشان تجاری. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1391; 1(3): 66-87.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.