دانشگاه مازندران

آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها178
تعداد مقالات1,521
تعداد مشاهده مقاله3,268,519
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,196,550
صمدی, منصور, قنواتی, مهدی. (1391). بررسی عوامل تأثیرگذار بر ادراک گردشگران خارجی از مقصدهای گردشگری در ایران: معرفی مکان به عنوان یک نام و نشان تجاری. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1(3), 66-87.
منصور صمدی; مهدی قنواتی. "بررسی عوامل تأثیرگذار بر ادراک گردشگران خارجی از مقصدهای گردشگری در ایران: معرفی مکان به عنوان یک نام و نشان تجاری". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1, 3, 1391, 66-87.
صمدی, منصور, قنواتی, مهدی. (1391). 'بررسی عوامل تأثیرگذار بر ادراک گردشگران خارجی از مقصدهای گردشگری در ایران: معرفی مکان به عنوان یک نام و نشان تجاری', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1(3), pp. 66-87.
صمدی, منصور, قنواتی, مهدی. بررسی عوامل تأثیرگذار بر ادراک گردشگران خارجی از مقصدهای گردشگری در ایران: معرفی مکان به عنوان یک نام و نشان تجاری. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1391; 1(3): 66-87.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.