تجری, طیبه, پاکزاد, شادمهر. (1401). تبیین مدل زبان‌شناسی تربیتی در برنامۀ درسی تربیت‌معلم دورۀ ابتدایی بر اساس هوش هیجانی، مهارت‌های ارتباطی و تیپ‌های شخصیتی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1(2), 163-179. doi: 10.22080/dc.2024.26079.1058
طیبه تجری; شادمهر پاکزاد. "تبیین مدل زبان‌شناسی تربیتی در برنامۀ درسی تربیت‌معلم دورۀ ابتدایی بر اساس هوش هیجانی، مهارت‌های ارتباطی و تیپ‌های شخصیتی". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1, 2, 1401, 163-179. doi: 10.22080/dc.2024.26079.1058
تجری, طیبه, پاکزاد, شادمهر. (1401). 'تبیین مدل زبان‌شناسی تربیتی در برنامۀ درسی تربیت‌معلم دورۀ ابتدایی بر اساس هوش هیجانی، مهارت‌های ارتباطی و تیپ‌های شخصیتی', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1(2), pp. 163-179. doi: 10.22080/dc.2024.26079.1058
تجری, طیبه, پاکزاد, شادمهر. تبیین مدل زبان‌شناسی تربیتی در برنامۀ درسی تربیت‌معلم دورۀ ابتدایی بر اساس هوش هیجانی، مهارت‌های ارتباطی و تیپ‌های شخصیتی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1401; 1(2): 163-179. doi: 10.22080/dc.2024.26079.1058


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب