دکامئی, میثم, مرادی, حوریه, امیری, علی. (1403). شناسایی متغیرهای کلیدی بازار گردشگری بین المللی با تأکید بر نظریۀ رقابت پذیری مقصد بر مبنای مدل یکپارچه (مورد: کلانشهر تهران). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 2(1), 159-176. doi: 10.22080/tmhr.2024.27113.1015
میثم دکامئی; حوریه مرادی; علی امیری. "شناسایی متغیرهای کلیدی بازار گردشگری بین المللی با تأکید بر نظریۀ رقابت پذیری مقصد بر مبنای مدل یکپارچه (مورد: کلانشهر تهران)". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 2, 1, 1403, 159-176. doi: 10.22080/tmhr.2024.27113.1015
دکامئی, میثم, مرادی, حوریه, امیری, علی. (1403). 'شناسایی متغیرهای کلیدی بازار گردشگری بین المللی با تأکید بر نظریۀ رقابت پذیری مقصد بر مبنای مدل یکپارچه (مورد: کلانشهر تهران)', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 2(1), pp. 159-176. doi: 10.22080/tmhr.2024.27113.1015
دکامئی, میثم, مرادی, حوریه, امیری, علی. شناسایی متغیرهای کلیدی بازار گردشگری بین المللی با تأکید بر نظریۀ رقابت پذیری مقصد بر مبنای مدل یکپارچه (مورد: کلانشهر تهران). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1403; 2(1): 159-176. doi: 10.22080/tmhr.2024.27113.1015


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب