ربیعی کیا, مهدی, سرلاب, رقیه, خدادادی, محمدرسول. (1402). نقش بازاریابی حسی، داخلی و رابطه‌مند در وفاداری مشتریان باشگاه‌های ورزشی خصوصی و دولتی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 19(38), 167-198. doi: 10.22080/jsmb.2024.17358.3218
مهدی ربیعی کیا; رقیه سرلاب; محمدرسول خدادادی. "نقش بازاریابی حسی، داخلی و رابطه‌مند در وفاداری مشتریان باشگاه‌های ورزشی خصوصی و دولتی". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 19, 38, 1402, 167-198. doi: 10.22080/jsmb.2024.17358.3218
ربیعی کیا, مهدی, سرلاب, رقیه, خدادادی, محمدرسول. (1402). 'نقش بازاریابی حسی، داخلی و رابطه‌مند در وفاداری مشتریان باشگاه‌های ورزشی خصوصی و دولتی', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 19(38), pp. 167-198. doi: 10.22080/jsmb.2024.17358.3218
ربیعی کیا, مهدی, سرلاب, رقیه, خدادادی, محمدرسول. نقش بازاریابی حسی، داخلی و رابطه‌مند در وفاداری مشتریان باشگاه‌های ورزشی خصوصی و دولتی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1402; 19(38): 167-198. doi: 10.22080/jsmb.2024.17358.3218


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب