Azizi, Shahriar. (1402). Brand Scale Development: A Review of Practices. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 4(1), 1-22. doi: 10.22080/jimm.2023.4905
Shahriar Azizi. "Brand Scale Development: A Review of Practices". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 4, 1, 1402, 1-22. doi: 10.22080/jimm.2023.4905
Azizi, Shahriar. (1402). 'Brand Scale Development: A Review of Practices', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 4(1), pp. 1-22. doi: 10.22080/jimm.2023.4905
Azizi, Shahriar. Brand Scale Development: A Review of Practices. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1402; 4(1): 1-22. doi: 10.22080/jimm.2023.4905


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب