کردنائیج, اسدالله, اسدی, شکوفه. (1403). تاثیر رسانه‌های اجتماعی و خلاقیت ادراک‌شده از خود بر گرایش‌کارآفرینانه و عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط گردشگری. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 2(1), 69-90. doi: 10.22080/tmhr.2024.27432.1024
اسدالله کردنائیج; شکوفه اسدی. "تاثیر رسانه‌های اجتماعی و خلاقیت ادراک‌شده از خود بر گرایش‌کارآفرینانه و عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط گردشگری". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 2, 1, 1403, 69-90. doi: 10.22080/tmhr.2024.27432.1024
کردنائیج, اسدالله, اسدی, شکوفه. (1403). 'تاثیر رسانه‌های اجتماعی و خلاقیت ادراک‌شده از خود بر گرایش‌کارآفرینانه و عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط گردشگری', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 2(1), pp. 69-90. doi: 10.22080/tmhr.2024.27432.1024
کردنائیج, اسدالله, اسدی, شکوفه. تاثیر رسانه‌های اجتماعی و خلاقیت ادراک‌شده از خود بر گرایش‌کارآفرینانه و عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط گردشگری. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1403; 2(1): 69-90. doi: 10.22080/tmhr.2024.27432.1024


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب