محمدی, علی اصغر, حاجی تبار, محسن, عابدینی بلترک, میمنت. (1403). تأثیر آموزش به شیوه کلاس درس معکوس بر عملکرد تحصیلی و نگرش نسبت به درس علوم در دانش ‏آموزان پایه ششم. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, (), -. doi: 10.22080/dc.2024.26340.1064
علی اصغر محمدی; محسن حاجی تبار; میمنت عابدینی بلترک. "تأثیر آموزش به شیوه کلاس درس معکوس بر عملکرد تحصیلی و نگرش نسبت به درس علوم در دانش ‏آموزان پایه ششم". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, , , 1403, -. doi: 10.22080/dc.2024.26340.1064
محمدی, علی اصغر, حاجی تبار, محسن, عابدینی بلترک, میمنت. (1403). 'تأثیر آموزش به شیوه کلاس درس معکوس بر عملکرد تحصیلی و نگرش نسبت به درس علوم در دانش ‏آموزان پایه ششم', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, (), pp. -. doi: 10.22080/dc.2024.26340.1064
محمدی, علی اصغر, حاجی تبار, محسن, عابدینی بلترک, میمنت. تأثیر آموزش به شیوه کلاس درس معکوس بر عملکرد تحصیلی و نگرش نسبت به درس علوم در دانش ‏آموزان پایه ششم. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1403; (): -. doi: 10.22080/dc.2024.26340.1064


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب