شاکری کبریا, لیلا, صفری, محمد, عابدین, بهاره. (1403). پیشایندهای همراستایی استراتژی های بازاریابی و استراتژی های کسب وکار در سطح بین بنگاهی (B2B): مطالعه ای در کسب وکارهای دانش بنیان. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 16(31), 173-213. doi: 10.22080/jem.2023.25036.3839
لیلا شاکری کبریا; محمد صفری; بهاره عابدین. "پیشایندهای همراستایی استراتژی های بازاریابی و استراتژی های کسب وکار در سطح بین بنگاهی (B2B): مطالعه ای در کسب وکارهای دانش بنیان". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 16, 31, 1403, 173-213. doi: 10.22080/jem.2023.25036.3839
شاکری کبریا, لیلا, صفری, محمد, عابدین, بهاره. (1403). 'پیشایندهای همراستایی استراتژی های بازاریابی و استراتژی های کسب وکار در سطح بین بنگاهی (B2B): مطالعه ای در کسب وکارهای دانش بنیان', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 16(31), pp. 173-213. doi: 10.22080/jem.2023.25036.3839
شاکری کبریا, لیلا, صفری, محمد, عابدین, بهاره. پیشایندهای همراستایی استراتژی های بازاریابی و استراتژی های کسب وکار در سطح بین بنگاهی (B2B): مطالعه ای در کسب وکارهای دانش بنیان. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1403; 16(31): 173-213. doi: 10.22080/jem.2023.25036.3839


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب