یاوری, زهرا, مازوچی, فاطمه. (1403). مدل‌ طراحی‌ فرهنگ ‌محور در بسته ‌بندی صنایع ‌دستی و نقش آن بر شکل‌گیری نگرش مصرف ‌کننده. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 13(50), 157-179. doi: 10.22080/jtpd.2024.27370.3903
زهرا یاوری; فاطمه مازوچی. "مدل‌ طراحی‌ فرهنگ ‌محور در بسته ‌بندی صنایع ‌دستی و نقش آن بر شکل‌گیری نگرش مصرف ‌کننده". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 13, 50, 1403, 157-179. doi: 10.22080/jtpd.2024.27370.3903
یاوری, زهرا, مازوچی, فاطمه. (1403). 'مدل‌ طراحی‌ فرهنگ ‌محور در بسته ‌بندی صنایع ‌دستی و نقش آن بر شکل‌گیری نگرش مصرف ‌کننده', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 13(50), pp. 157-179. doi: 10.22080/jtpd.2024.27370.3903
یاوری, زهرا, مازوچی, فاطمه. مدل‌ طراحی‌ فرهنگ ‌محور در بسته ‌بندی صنایع ‌دستی و نقش آن بر شکل‌گیری نگرش مصرف ‌کننده. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1403; 13(50): 157-179. doi: 10.22080/jtpd.2024.27370.3903


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب