نامداری پژمان, مهدی, نظری, خسرو. (1403). چالش‌های کلاس‌های چندپایه از منظر برنامه‌ریزی آموزشی: شناسایی ابعاد و برازش الگو. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 13(25), 133-158. doi: 10.22080/eps.2024.27587.2271
مهدی نامداری پژمان; خسرو نظری. "چالش‌های کلاس‌های چندپایه از منظر برنامه‌ریزی آموزشی: شناسایی ابعاد و برازش الگو". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 13, 25, 1403, 133-158. doi: 10.22080/eps.2024.27587.2271
نامداری پژمان, مهدی, نظری, خسرو. (1403). 'چالش‌های کلاس‌های چندپایه از منظر برنامه‌ریزی آموزشی: شناسایی ابعاد و برازش الگو', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 13(25), pp. 133-158. doi: 10.22080/eps.2024.27587.2271
نامداری پژمان, مهدی, نظری, خسرو. چالش‌های کلاس‌های چندپایه از منظر برنامه‌ریزی آموزشی: شناسایی ابعاد و برازش الگو. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1403; 13(25): 133-158. doi: 10.22080/eps.2024.27587.2271


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب