داروغه عارفی, ناهید, باقری, هادی, اسماعیلی, عباس. (1403). اثر مصرف رسانه‌های اجتماعی بر لذت از اوقات فراغت با نقش میانجی اشتیاق به فعالیت بدنی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, (), -. doi: 10.22080/jsmb.2025.27163.3904
ناهید داروغه عارفی; هادی باقری; عباس اسماعیلی. "اثر مصرف رسانه‌های اجتماعی بر لذت از اوقات فراغت با نقش میانجی اشتیاق به فعالیت بدنی". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, , , 1403, -. doi: 10.22080/jsmb.2025.27163.3904
داروغه عارفی, ناهید, باقری, هادی, اسماعیلی, عباس. (1403). 'اثر مصرف رسانه‌های اجتماعی بر لذت از اوقات فراغت با نقش میانجی اشتیاق به فعالیت بدنی', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, (), pp. -. doi: 10.22080/jsmb.2025.27163.3904
داروغه عارفی, ناهید, باقری, هادی, اسماعیلی, عباس. اثر مصرف رسانه‌های اجتماعی بر لذت از اوقات فراغت با نقش میانجی اشتیاق به فعالیت بدنی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1403; (): -. doi: 10.22080/jsmb.2025.27163.3904


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب