آرین سرشت, آرش, تباوار, علی اصغر. (1403). راهبردهای بازاریابی نوآورانه جهت افزایش رضایت کاربران از برنامههای تلفن همراه رزرو آنلاین هتل و تبدیل آنها به کاربران وفادار در ایران. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 16(32), 99-120. doi: 10.22080/jem.2024.27004.3927
آرش آرین سرشت; علی اصغر تباوار. "راهبردهای بازاریابی نوآورانه جهت افزایش رضایت کاربران از برنامههای تلفن همراه رزرو آنلاین هتل و تبدیل آنها به کاربران وفادار در ایران". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 16, 32, 1403, 99-120. doi: 10.22080/jem.2024.27004.3927
آرین سرشت, آرش, تباوار, علی اصغر. (1403). 'راهبردهای بازاریابی نوآورانه جهت افزایش رضایت کاربران از برنامههای تلفن همراه رزرو آنلاین هتل و تبدیل آنها به کاربران وفادار در ایران', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 16(32), pp. 99-120. doi: 10.22080/jem.2024.27004.3927
آرین سرشت, آرش, تباوار, علی اصغر. راهبردهای بازاریابی نوآورانه جهت افزایش رضایت کاربران از برنامههای تلفن همراه رزرو آنلاین هتل و تبدیل آنها به کاربران وفادار در ایران. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1403; 16(32): 99-120. doi: 10.22080/jem.2024.27004.3927


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب