پورسلیمی, مجتبی, اسلامی, قاسم, غلامیان قوژدی, سیمین, حیدری, زینب. (1403). نگاشت مفهومی پیشایندهای رضایت مشتریان کارافزار اقامت 24: کاربست روش دیمتل. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 2(2), 89-111. doi: 10.22080/tmhr.2025.28552.1035
مجتبی پورسلیمی; قاسم اسلامی; سیمین غلامیان قوژدی; زینب حیدری. "نگاشت مفهومی پیشایندهای رضایت مشتریان کارافزار اقامت 24: کاربست روش دیمتل". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 2, 2, 1403, 89-111. doi: 10.22080/tmhr.2025.28552.1035
پورسلیمی, مجتبی, اسلامی, قاسم, غلامیان قوژدی, سیمین, حیدری, زینب. (1403). 'نگاشت مفهومی پیشایندهای رضایت مشتریان کارافزار اقامت 24: کاربست روش دیمتل', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 2(2), pp. 89-111. doi: 10.22080/tmhr.2025.28552.1035
پورسلیمی, مجتبی, اسلامی, قاسم, غلامیان قوژدی, سیمین, حیدری, زینب. نگاشت مفهومی پیشایندهای رضایت مشتریان کارافزار اقامت 24: کاربست روش دیمتل. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1403; 2(2): 89-111. doi: 10.22080/tmhr.2025.28552.1035


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب