رسولی, شادی, شافعی, رضا, منوچهری, صلاح الدین. (1403). نقش بازاریابی پنهان و تجربه مشتری در قضاوت مصرفی مشتریان. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 16(32), 235-259. doi: 10.22080/jem.2025.27660.3949
شادی رسولی; رضا شافعی; صلاح الدین منوچهری. "نقش بازاریابی پنهان و تجربه مشتری در قضاوت مصرفی مشتریان". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 16, 32, 1403, 235-259. doi: 10.22080/jem.2025.27660.3949
رسولی, شادی, شافعی, رضا, منوچهری, صلاح الدین. (1403). 'نقش بازاریابی پنهان و تجربه مشتری در قضاوت مصرفی مشتریان', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 16(32), pp. 235-259. doi: 10.22080/jem.2025.27660.3949
رسولی, شادی, شافعی, رضا, منوچهری, صلاح الدین. نقش بازاریابی پنهان و تجربه مشتری در قضاوت مصرفی مشتریان. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1403; 16(32): 235-259. doi: 10.22080/jem.2025.27660.3949


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب