سادات, منا, ایمانی خوشخو, محمد حسین. (1403). مدل‌سازی روابط بین انگیزه‌های سفر، رضایت و وفاداری در گردشگری مذهبی (مورد مطالعه: استان قم). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 2(2), 159-176. doi: 10.22080/tmhr.2025.28642.1038
منا سادات; محمد حسین ایمانی خوشخو. "مدل‌سازی روابط بین انگیزه‌های سفر، رضایت و وفاداری در گردشگری مذهبی (مورد مطالعه: استان قم)". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 2, 2, 1403, 159-176. doi: 10.22080/tmhr.2025.28642.1038
سادات, منا, ایمانی خوشخو, محمد حسین. (1403). 'مدل‌سازی روابط بین انگیزه‌های سفر، رضایت و وفاداری در گردشگری مذهبی (مورد مطالعه: استان قم)', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 2(2), pp. 159-176. doi: 10.22080/tmhr.2025.28642.1038
سادات, منا, ایمانی خوشخو, محمد حسین. مدل‌سازی روابط بین انگیزه‌های سفر، رضایت و وفاداری در گردشگری مذهبی (مورد مطالعه: استان قم). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1403; 2(2): 159-176. doi: 10.22080/tmhr.2025.28642.1038


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب