سادات, منا, ایمانی خوشخو, محمد حسین. (1403). مدل سازی روابط بین انگیزه های سفر، رضایت و وفاداری در گردشگری مذهبی (مورد مطالعه: استان قم). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 2(2), -. doi: 10.22080/tmhr.2025.28642.1038
منا سادات; محمد حسین ایمانی خوشخو. "مدل سازی روابط بین انگیزه های سفر، رضایت و وفاداری در گردشگری مذهبی (مورد مطالعه: استان قم)". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 2, 2, 1403, -. doi: 10.22080/tmhr.2025.28642.1038
سادات, منا, ایمانی خوشخو, محمد حسین. (1403). 'مدل سازی روابط بین انگیزه های سفر، رضایت و وفاداری در گردشگری مذهبی (مورد مطالعه: استان قم)', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 2(2), pp. -. doi: 10.22080/tmhr.2025.28642.1038
سادات, منا, ایمانی خوشخو, محمد حسین. مدل سازی روابط بین انگیزه های سفر، رضایت و وفاداری در گردشگری مذهبی (مورد مطالعه: استان قم). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1403; 2(2): -. doi: 10.22080/tmhr.2025.28642.1038


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب