حسین زاده, هلیا, فردوسی, سجاد. (1403). تبیین نقش محتوای دیجیتال در شکل‌گیری نیات رفتاری گردشگران بالقوه با میانجی‌گری تصویرسازی ذهنی و غرقگی در مقصدهای ژئوتوریستی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 2(2), 195-222. doi: 10.22080/tmhr.2025.28838.1039
هلیا حسین زاده; سجاد فردوسی. "تبیین نقش محتوای دیجیتال در شکل‌گیری نیات رفتاری گردشگران بالقوه با میانجی‌گری تصویرسازی ذهنی و غرقگی در مقصدهای ژئوتوریستی". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 2, 2, 1403, 195-222. doi: 10.22080/tmhr.2025.28838.1039
حسین زاده, هلیا, فردوسی, سجاد. (1403). 'تبیین نقش محتوای دیجیتال در شکل‌گیری نیات رفتاری گردشگران بالقوه با میانجی‌گری تصویرسازی ذهنی و غرقگی در مقصدهای ژئوتوریستی', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 2(2), pp. 195-222. doi: 10.22080/tmhr.2025.28838.1039
حسین زاده, هلیا, فردوسی, سجاد. تبیین نقش محتوای دیجیتال در شکل‌گیری نیات رفتاری گردشگران بالقوه با میانجی‌گری تصویرسازی ذهنی و غرقگی در مقصدهای ژئوتوریستی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1403; 2(2): 195-222. doi: 10.22080/tmhr.2025.28838.1039


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب