محرم زاده, مهرداد. (1402). مدل‌سازی ارتباط کیفیت خدمات با رضایتمندی، تعهد روانی و تبلیغ شفاهی هواداران فوتبال. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 19(38), 255-278. doi: 10.22080/jsmb.2024.17378.3221
مهرداد محرم زاده. "مدل‌سازی ارتباط کیفیت خدمات با رضایتمندی، تعهد روانی و تبلیغ شفاهی هواداران فوتبال". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 19, 38, 1402, 255-278. doi: 10.22080/jsmb.2024.17378.3221
محرم زاده, مهرداد. (1402). 'مدل‌سازی ارتباط کیفیت خدمات با رضایتمندی، تعهد روانی و تبلیغ شفاهی هواداران فوتبال', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 19(38), pp. 255-278. doi: 10.22080/jsmb.2024.17378.3221
محرم زاده, مهرداد. مدل‌سازی ارتباط کیفیت خدمات با رضایتمندی، تعهد روانی و تبلیغ شفاهی هواداران فوتبال. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1402; 19(38): 255-278. doi: 10.22080/jsmb.2024.17378.3221


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب