رجب زاده, محسن, ناصری نژاد, الهه, باقری, امین رضا, علی میرزائی, غلامرضا. (1403). کسب حمایت و وفاداری به برند در مسافران هتل‌های پنج ستاره: بررسی تأثیر ارزش، هویت و درگیری ذهنی مشتریان نسبت به برند. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 2(2), 223-241. doi: 10.22080/tmhr.2025.28997.1048
محسن رجب زاده; الهه ناصری نژاد; امین رضا باقری; غلامرضا علی میرزائی. "کسب حمایت و وفاداری به برند در مسافران هتل‌های پنج ستاره: بررسی تأثیر ارزش، هویت و درگیری ذهنی مشتریان نسبت به برند". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 2, 2, 1403, 223-241. doi: 10.22080/tmhr.2025.28997.1048
رجب زاده, محسن, ناصری نژاد, الهه, باقری, امین رضا, علی میرزائی, غلامرضا. (1403). 'کسب حمایت و وفاداری به برند در مسافران هتل‌های پنج ستاره: بررسی تأثیر ارزش، هویت و درگیری ذهنی مشتریان نسبت به برند', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 2(2), pp. 223-241. doi: 10.22080/tmhr.2025.28997.1048
رجب زاده, محسن, ناصری نژاد, الهه, باقری, امین رضا, علی میرزائی, غلامرضا. کسب حمایت و وفاداری به برند در مسافران هتل‌های پنج ستاره: بررسی تأثیر ارزش، هویت و درگیری ذهنی مشتریان نسبت به برند. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1403; 2(2): 223-241. doi: 10.22080/tmhr.2025.28997.1048


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب