امین بیدختی, علی اکبر, روحی پور, سپیده. (1392). تأثیر ویژگی های جمعیت شناختی بر انتظارات مشتریان از کیفیت خدمات در صنعت هتل‌داری استان سمنان. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 2(6), 160-180.
علی اکبر امین بیدختی; سپیده روحی پور. "تأثیر ویژگی های جمعیت شناختی بر انتظارات مشتریان از کیفیت خدمات در صنعت هتل‌داری استان سمنان". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 2, 6, 1392, 160-180.
امین بیدختی, علی اکبر, روحی پور, سپیده. (1392). 'تأثیر ویژگی های جمعیت شناختی بر انتظارات مشتریان از کیفیت خدمات در صنعت هتل‌داری استان سمنان', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 2(6), pp. 160-180.
امین بیدختی, علی اکبر, روحی پور, سپیده. تأثیر ویژگی های جمعیت شناختی بر انتظارات مشتریان از کیفیت خدمات در صنعت هتل‌داری استان سمنان. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1392; 2(6): 160-180.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب