سلطانی‌نژاد, نیما, زمانی پیرمرادی, محمد, نظری, حمید, محمدی, مظفر. (1404). تاثیر ابزارهای بازاریابی بر ارتقای عملکرد بازاریابی مثلث طلایی گردشگری ایران: نقش میانجی روابط عمومی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, (), -. doi: 10.22080/tmhr.2025.29297.1062
نیما سلطانی‌نژاد; محمد زمانی پیرمرادی; حمید نظری; مظفر محمدی. "تاثیر ابزارهای بازاریابی بر ارتقای عملکرد بازاریابی مثلث طلایی گردشگری ایران: نقش میانجی روابط عمومی". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, , , 1404, -. doi: 10.22080/tmhr.2025.29297.1062
سلطانی‌نژاد, نیما, زمانی پیرمرادی, محمد, نظری, حمید, محمدی, مظفر. (1404). 'تاثیر ابزارهای بازاریابی بر ارتقای عملکرد بازاریابی مثلث طلایی گردشگری ایران: نقش میانجی روابط عمومی', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, (), pp. -. doi: 10.22080/tmhr.2025.29297.1062
سلطانی‌نژاد, نیما, زمانی پیرمرادی, محمد, نظری, حمید, محمدی, مظفر. تاثیر ابزارهای بازاریابی بر ارتقای عملکرد بازاریابی مثلث طلایی گردشگری ایران: نقش میانجی روابط عمومی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1404; (): -. doi: 10.22080/tmhr.2025.29297.1062


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب