سلطانی‌نژاد, نیما, زمانی پیرمرادی, محمد, نظری, حمید, محمدی, مظفر. (1404). تأثیر ابزارهای بازاریابی بر ارتقاء عملکرد بازاریابی مثلث طلایی گردشگری ایران: نقش میانجی روابط عمومی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 3(1), 127-150. doi: 10.22080/tmhr.2025.29297.1062
نیما سلطانی‌نژاد; محمد زمانی پیرمرادی; حمید نظری; مظفر محمدی. "تأثیر ابزارهای بازاریابی بر ارتقاء عملکرد بازاریابی مثلث طلایی گردشگری ایران: نقش میانجی روابط عمومی". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 3, 1, 1404, 127-150. doi: 10.22080/tmhr.2025.29297.1062
سلطانی‌نژاد, نیما, زمانی پیرمرادی, محمد, نظری, حمید, محمدی, مظفر. (1404). 'تأثیر ابزارهای بازاریابی بر ارتقاء عملکرد بازاریابی مثلث طلایی گردشگری ایران: نقش میانجی روابط عمومی', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 3(1), pp. 127-150. doi: 10.22080/tmhr.2025.29297.1062
سلطانی‌نژاد, نیما, زمانی پیرمرادی, محمد, نظری, حمید, محمدی, مظفر. تأثیر ابزارهای بازاریابی بر ارتقاء عملکرد بازاریابی مثلث طلایی گردشگری ایران: نقش میانجی روابط عمومی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1404; 3(1): 127-150. doi: 10.22080/tmhr.2025.29297.1062


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب