زارع, رحیم, محمودی, احمد. (1404). توسعه زنجیره ارزش گردشگری ورزشی در بستر پیوند پارادایمی بازاریابی و تحلیل استراتژیک در مقاصد گردشگرپذیر. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, (), -. doi: 10.22080/jtpd.2025.29558.4010
رحیم زارع; احمد محمودی. "توسعه زنجیره ارزش گردشگری ورزشی در بستر پیوند پارادایمی بازاریابی و تحلیل استراتژیک در مقاصد گردشگرپذیر". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, , , 1404, -. doi: 10.22080/jtpd.2025.29558.4010
زارع, رحیم, محمودی, احمد. (1404). 'توسعه زنجیره ارزش گردشگری ورزشی در بستر پیوند پارادایمی بازاریابی و تحلیل استراتژیک در مقاصد گردشگرپذیر', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, (), pp. -. doi: 10.22080/jtpd.2025.29558.4010
زارع, رحیم, محمودی, احمد. توسعه زنجیره ارزش گردشگری ورزشی در بستر پیوند پارادایمی بازاریابی و تحلیل استراتژیک در مقاصد گردشگرپذیر. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1404; (): -. doi: 10.22080/jtpd.2025.29558.4010


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب