زارع, رحیم, محمودی, احمد. (1404). توسعۀ زنجیرۀ ارزش گردشگری ورزشی در بستر پیوند پارادایمی بازاریابی و تحلیل استراتژیک در مقاصد گردشگرپذیر. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14(55), 75-107. doi: 10.22080/jtpd.2025.29558.4010
رحیم زارع; احمد محمودی. "توسعۀ زنجیرۀ ارزش گردشگری ورزشی در بستر پیوند پارادایمی بازاریابی و تحلیل استراتژیک در مقاصد گردشگرپذیر". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14, 55, 1404, 75-107. doi: 10.22080/jtpd.2025.29558.4010
زارع, رحیم, محمودی, احمد. (1404). 'توسعۀ زنجیرۀ ارزش گردشگری ورزشی در بستر پیوند پارادایمی بازاریابی و تحلیل استراتژیک در مقاصد گردشگرپذیر', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 14(55), pp. 75-107. doi: 10.22080/jtpd.2025.29558.4010
زارع, رحیم, محمودی, احمد. توسعۀ زنجیرۀ ارزش گردشگری ورزشی در بستر پیوند پارادایمی بازاریابی و تحلیل استراتژیک در مقاصد گردشگرپذیر. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1404; 14(55): 75-107. doi: 10.22080/jtpd.2025.29558.4010


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب