خداداد حسینی, سیدحمید, جلال زاده, سیدرضا, لایقمند, حدیث. (1404). بررسی عوامل موثر بر استفاده واقعی از فناوری بازاریابی دیجیتال هوشمند. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 17(33), 7-40. doi: 10.22080/jem.2025.27535.3943
سیدحمید خداداد حسینی; سیدرضا جلال زاده; حدیث لایقمند. "بررسی عوامل موثر بر استفاده واقعی از فناوری بازاریابی دیجیتال هوشمند". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 17, 33, 1404, 7-40. doi: 10.22080/jem.2025.27535.3943
خداداد حسینی, سیدحمید, جلال زاده, سیدرضا, لایقمند, حدیث. (1404). 'بررسی عوامل موثر بر استفاده واقعی از فناوری بازاریابی دیجیتال هوشمند', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 17(33), pp. 7-40. doi: 10.22080/jem.2025.27535.3943
خداداد حسینی, سیدحمید, جلال زاده, سیدرضا, لایقمند, حدیث. بررسی عوامل موثر بر استفاده واقعی از فناوری بازاریابی دیجیتال هوشمند. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1404; 17(33): 7-40. doi: 10.22080/jem.2025.27535.3943


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب