اکبری امامی, شهناز, جامی پور, مونا, حلاج زاده, هانیه. (1404). چالش‌های برندسازی شخصی زنان کارآفرین در دنیای دیجیتال: تحلیلی مبتنی بر پدیدارشناسی تفسیری. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 17(33), 141-167. doi: 10.22080/jem.2025.28636.3978
شهناز اکبری امامی; مونا جامی پور; هانیه حلاج زاده. "چالش‌های برندسازی شخصی زنان کارآفرین در دنیای دیجیتال: تحلیلی مبتنی بر پدیدارشناسی تفسیری". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 17, 33, 1404, 141-167. doi: 10.22080/jem.2025.28636.3978
اکبری امامی, شهناز, جامی پور, مونا, حلاج زاده, هانیه. (1404). 'چالش‌های برندسازی شخصی زنان کارآفرین در دنیای دیجیتال: تحلیلی مبتنی بر پدیدارشناسی تفسیری', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 17(33), pp. 141-167. doi: 10.22080/jem.2025.28636.3978
اکبری امامی, شهناز, جامی پور, مونا, حلاج زاده, هانیه. چالش‌های برندسازی شخصی زنان کارآفرین در دنیای دیجیتال: تحلیلی مبتنی بر پدیدارشناسی تفسیری. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1404; 17(33): 141-167. doi: 10.22080/jem.2025.28636.3978


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب