نصرتی, فرشاد, عبدالملکی, حسین, زکی زاده, سید بهادر. (1404). تاثیر نوستالژی، اصالت و تعامل مشتری بر ارزش ادراک شده مشتریان مراکز ورزش های الکترونیکی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, (), -. doi: 10.22080/jsmb.2025.28583.3945
فرشاد نصرتی; حسین عبدالملکی; سید بهادر زکی زاده. "تاثیر نوستالژی، اصالت و تعامل مشتری بر ارزش ادراک شده مشتریان مراکز ورزش های الکترونیکی". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, , , 1404, -. doi: 10.22080/jsmb.2025.28583.3945
نصرتی, فرشاد, عبدالملکی, حسین, زکی زاده, سید بهادر. (1404). 'تاثیر نوستالژی، اصالت و تعامل مشتری بر ارزش ادراک شده مشتریان مراکز ورزش های الکترونیکی', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, (), pp. -. doi: 10.22080/jsmb.2025.28583.3945
نصرتی, فرشاد, عبدالملکی, حسین, زکی زاده, سید بهادر. تاثیر نوستالژی، اصالت و تعامل مشتری بر ارزش ادراک شده مشتریان مراکز ورزش های الکترونیکی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1404; (): -. doi: 10.22080/jsmb.2025.28583.3945


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب