دهقان زاده, حجت, حسینی, بیانه. (1404). از تجربه تا فهم: مطالعه پدیدارشناختی چالش‌های آموزش و یادگیری ریاضی از دیدگاه معلمان و دانش ‎آموزان. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, (), -. doi: 10.22080/eps.2025.29865.2365
حجت دهقان زاده; بیانه حسینی. "از تجربه تا فهم: مطالعه پدیدارشناختی چالش‌های آموزش و یادگیری ریاضی از دیدگاه معلمان و دانش ‎آموزان". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, , , 1404, -. doi: 10.22080/eps.2025.29865.2365
دهقان زاده, حجت, حسینی, بیانه. (1404). 'از تجربه تا فهم: مطالعه پدیدارشناختی چالش‌های آموزش و یادگیری ریاضی از دیدگاه معلمان و دانش ‎آموزان', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, (), pp. -. doi: 10.22080/eps.2025.29865.2365
دهقان زاده, حجت, حسینی, بیانه. از تجربه تا فهم: مطالعه پدیدارشناختی چالش‌های آموزش و یادگیری ریاضی از دیدگاه معلمان و دانش ‎آموزان. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1404; (): -. doi: 10.22080/eps.2025.29865.2365


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب