Shams, Fatemeh, Sabzalipour, Batoul. (1404). The Impact of Information-Gap Tasks on Improving Iranian EFL Learners’ Knowledge of Phrasal Verbs. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, (), -. doi: 10.22080/iselt.2025.29711.1113
Fatemeh Shams; Batoul Sabzalipour. "The Impact of Information-Gap Tasks on Improving Iranian EFL Learners’ Knowledge of Phrasal Verbs". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, , , 1404, -. doi: 10.22080/iselt.2025.29711.1113
Shams, Fatemeh, Sabzalipour, Batoul. (1404). 'The Impact of Information-Gap Tasks on Improving Iranian EFL Learners’ Knowledge of Phrasal Verbs', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, (), pp. -. doi: 10.22080/iselt.2025.29711.1113
Shams, Fatemeh, Sabzalipour, Batoul. The Impact of Information-Gap Tasks on Improving Iranian EFL Learners’ Knowledge of Phrasal Verbs. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1404; (): -. doi: 10.22080/iselt.2025.29711.1113


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب