Setayesh, Sheida. (1403). Digital Marketing Strategies for Successful Brand Building: Integrating Content, Social Media, and Data Analytics. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 5(1), 16-30. doi: 10.22080/jimm.2024.27454.1045
Sheida Setayesh. "Digital Marketing Strategies for Successful Brand Building: Integrating Content, Social Media, and Data Analytics". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 5, 1, 1403, 16-30. doi: 10.22080/jimm.2024.27454.1045
Setayesh, Sheida. (1403). 'Digital Marketing Strategies for Successful Brand Building: Integrating Content, Social Media, and Data Analytics', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 5(1), pp. 16-30. doi: 10.22080/jimm.2024.27454.1045
Setayesh, Sheida. Digital Marketing Strategies for Successful Brand Building: Integrating Content, Social Media, and Data Analytics. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1403; 5(1): 16-30. doi: 10.22080/jimm.2024.27454.1045


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب