رنجبریان, بهرام, امامی, علیرضا, فتحی, سعید. (1393). عملیاتی‌سازی فاصله‌ی روانی در بازاریابی گردشگری (مطالعه موردی: مقصد گردشگری ایران). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 3(9), 52-73.
بهرام رنجبریان; علیرضا امامی; سعید فتحی. "عملیاتی‌سازی فاصله‌ی روانی در بازاریابی گردشگری (مطالعه موردی: مقصد گردشگری ایران)". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 3, 9, 1393, 52-73.
رنجبریان, بهرام, امامی, علیرضا, فتحی, سعید. (1393). 'عملیاتی‌سازی فاصله‌ی روانی در بازاریابی گردشگری (مطالعه موردی: مقصد گردشگری ایران)', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 3(9), pp. 52-73.
رنجبریان, بهرام, امامی, علیرضا, فتحی, سعید. عملیاتی‌سازی فاصله‌ی روانی در بازاریابی گردشگری (مطالعه موردی: مقصد گردشگری ایران). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1393; 3(9): 52-73.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب