. (1392). مطالعه تأثیر کیفیت(اطلاعات-آموزش-فنی-خدمات) برمیزان رضایت یادگیرنده در سامانه یادگیری الکترونیکی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1(2), 113-129.
. "مطالعه تأثیر کیفیت(اطلاعات-آموزش-فنی-خدمات) برمیزان رضایت یادگیرنده در سامانه یادگیری الکترونیکی". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1, 2, 1392, 113-129.
. (1392). 'مطالعه تأثیر کیفیت(اطلاعات-آموزش-فنی-خدمات) برمیزان رضایت یادگیرنده در سامانه یادگیری الکترونیکی', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1(2), pp. 113-129.
. مطالعه تأثیر کیفیت(اطلاعات-آموزش-فنی-خدمات) برمیزان رضایت یادگیرنده در سامانه یادگیری الکترونیکی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1392; 1(2): 113-129.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب