دانشگاه مازندران

آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها190
تعداد مقالات1,599
تعداد مشاهده مقاله3,445,388
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,324,037
بهنام, محسن, سیدعامری, میرحسن, فصیح, نرگس, خرمی, لیلا. (1393). تاثیر اعتبار برند بر نیات رفتاری مشتریان محصولات ورزشی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 10(19), 179-186. doi: 10.22080/jsmb.2014.843
محسن بهنام; میرحسن سیدعامری; نرگس فصیح; لیلا خرمی. "تاثیر اعتبار برند بر نیات رفتاری مشتریان محصولات ورزشی". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 10, 19, 1393, 179-186. doi: 10.22080/jsmb.2014.843
بهنام, محسن, سیدعامری, میرحسن, فصیح, نرگس, خرمی, لیلا. (1393). 'تاثیر اعتبار برند بر نیات رفتاری مشتریان محصولات ورزشی', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 10(19), pp. 179-186. doi: 10.22080/jsmb.2014.843
بهنام, محسن, سیدعامری, میرحسن, فصیح, نرگس, خرمی, لیلا. تاثیر اعتبار برند بر نیات رفتاری مشتریان محصولات ورزشی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1393; 10(19): 179-186. doi: 10.22080/jsmb.2014.843


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.