دانشگاه مازندران

آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها171
تعداد مقالات1,444
تعداد مشاهده مقاله3,122,593
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,131,072
بهنام, محسن, سیدعامری, میرحسن, فصیح, نرگس, خرمی, لیلا. (1393). تاثیر اعتبار برند بر نیات رفتاری مشتریان محصولات ورزشی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 10(19), 179-186. doi: 10.22080/jsmb.2014.843
محسن بهنام; میرحسن سیدعامری; نرگس فصیح; لیلا خرمی. "تاثیر اعتبار برند بر نیات رفتاری مشتریان محصولات ورزشی". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 10, 19, 1393, 179-186. doi: 10.22080/jsmb.2014.843
بهنام, محسن, سیدعامری, میرحسن, فصیح, نرگس, خرمی, لیلا. (1393). 'تاثیر اعتبار برند بر نیات رفتاری مشتریان محصولات ورزشی', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 10(19), pp. 179-186. doi: 10.22080/jsmb.2014.843
بهنام, محسن, سیدعامری, میرحسن, فصیح, نرگس, خرمی, لیلا. تاثیر اعتبار برند بر نیات رفتاری مشتریان محصولات ورزشی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1393; 10(19): 179-186. doi: 10.22080/jsmb.2014.843


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.