دانشگاه مازندران

آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها167
تعداد مقالات1,357
تعداد مشاهده مقاله2,869,548
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,997,590
بهنام, محسن, سیدعامری, میرحسن, فصیح, نرگس, خرمی, لیلا. (1393). تاثیر اعتبار برند بر نیات رفتاری مشتریان محصولات ورزشی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 10(19), 179-186. doi: 10.22080/jsmb.2014.843
محسن بهنام; میرحسن سیدعامری; نرگس فصیح; لیلا خرمی. "تاثیر اعتبار برند بر نیات رفتاری مشتریان محصولات ورزشی". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 10, 19, 1393, 179-186. doi: 10.22080/jsmb.2014.843
بهنام, محسن, سیدعامری, میرحسن, فصیح, نرگس, خرمی, لیلا. (1393). 'تاثیر اعتبار برند بر نیات رفتاری مشتریان محصولات ورزشی', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 10(19), pp. 179-186. doi: 10.22080/jsmb.2014.843
بهنام, محسن, سیدعامری, میرحسن, فصیح, نرگس, خرمی, لیلا. تاثیر اعتبار برند بر نیات رفتاری مشتریان محصولات ورزشی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1393; 10(19): 179-186. doi: 10.22080/jsmb.2014.843


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.