سعیدی, رقیه, حسینی, سید عماد, فرزان, فرزام. (1394). ارتباط کیفیت خدمات با رضایتمندی و وفاداری مشتریان باشگاه های بانوان استان مازندران. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 11(22), 29-38. doi: 10.22080/jsmb.2015.987
رقیه سعیدی; سید عماد حسینی; فرزام فرزان. "ارتباط کیفیت خدمات با رضایتمندی و وفاداری مشتریان باشگاه های بانوان استان مازندران". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 11, 22, 1394, 29-38. doi: 10.22080/jsmb.2015.987
سعیدی, رقیه, حسینی, سید عماد, فرزان, فرزام. (1394). 'ارتباط کیفیت خدمات با رضایتمندی و وفاداری مشتریان باشگاه های بانوان استان مازندران', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 11(22), pp. 29-38. doi: 10.22080/jsmb.2015.987
سعیدی, رقیه, حسینی, سید عماد, فرزان, فرزام. ارتباط کیفیت خدمات با رضایتمندی و وفاداری مشتریان باشگاه های بانوان استان مازندران. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1394; 11(22): 29-38. doi: 10.22080/jsmb.2015.987


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب