عبدلی, بهروز, رمضان زاده, حسام. (1394). تاثیر یادگیری آشکار و پنهان بر قابلیت شناسایی خطا : آزمون فرضیه بازنمایی مبتنی بر نمونه. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 11(22), 105-112. doi: 10.22080/jsmb.2015.995
بهروز عبدلی; حسام رمضان زاده. "تاثیر یادگیری آشکار و پنهان بر قابلیت شناسایی خطا : آزمون فرضیه بازنمایی مبتنی بر نمونه". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 11, 22, 1394, 105-112. doi: 10.22080/jsmb.2015.995
عبدلی, بهروز, رمضان زاده, حسام. (1394). 'تاثیر یادگیری آشکار و پنهان بر قابلیت شناسایی خطا : آزمون فرضیه بازنمایی مبتنی بر نمونه', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 11(22), pp. 105-112. doi: 10.22080/jsmb.2015.995
عبدلی, بهروز, رمضان زاده, حسام. تاثیر یادگیری آشکار و پنهان بر قابلیت شناسایی خطا : آزمون فرضیه بازنمایی مبتنی بر نمونه. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1394; 11(22): 105-112. doi: 10.22080/jsmb.2015.995


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب