1.

تأثیر غیرخطی تورم و توسعه‌ی گردشگری بر رشد اقتصادی ایران: رهیافت مارکوف-سویچینگ

صفحه 8-25
حسین پناهی؛ صابر خداوردیزاده

2.

مقایسه قوانین و مقررات گردشگری جمهوری اسلامی ایران با کشورهای توسعه‌یافته

صفحه 26-44
ام‌السلمه بابایی فینی

3.

بررسی تأثیر ایدئولوژی سیاسی بر صنعت گردشگری (مطالعه موردی: ایران)

صفحه 45-66
هادی ویسی

4.

مشارکت و فعالیت در شبکه‌های مجازی گردشگری و سرمایه‌ی اجتماعی مجازی در ایران

صفحه 67-90
غلامرضا غفاری؛ مریم تقی‌زادگان

5.

فرسایش شغلی در صنعت هتلداری و رابطه‌ی آن با سلامت اجتماعی (مطالعه موردی: کارکنان هتل‌های مشهد)

صفحه 91-111
احمد بخارایی؛ محمد حسن شربتیان؛ پویا طوافی

6.

تحلیل رفتار شکایتی مشتریان هتل‌ها و تاثیر ویژگی‌های شخصیتی (مطالعه موردی: هتل‌های شهرستان ساری)

صفحه 112-130
شهاب‌الدین شمس؛ میثم شیرخدایی؛ محمد دلدار

7.

بررسی نگرش روستاییان نسبت به تأثیرات اجتماعی- اقتصادی گردشگری دریاچه‌ای (مورد مطالعه: دریاچه‌های استان فارس)

صفحه 131-153
غریب فاضل‌نیا؛ مهدی معصومی جشنی

8.

تحلیل آثار اجتماعی، اقتصادی و محیطی گردشگری پایدار (مطالعه موردی: روستای نوره)

صفحه 154-174
موسی اعظمی؛ سارا جلیلیان؛ ناهید هاشمی امین

9.

یادگیری تجربی و تغییر رفتار از طریق فعالیت‌های زیست‌بوم‌گردی: مطالعه ی کیفی گردشگران ایرانی

صفحه 175-192
پویا علاءالدینی؛ مرضیه فتحی

10.

ارزیابی قابلیت‌های ژئومورفوسایت‌های گردشگری (مطالعه موردی: شهرستان تفت)

صفحه 193-212
عزت‌اله قنواتی؛ منیره رعیتی شوازی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب