1.

تأثیر نهاد حکمرانی کشور میزبان بر درآمد گردشگری کشورهای درحال توسعه منتخب

صفحه 8-30
ابوالفضل شاه آبادی؛ فریبا مهری تلیابی

2.

بررسی تطبیقی خط مشی های توسعه گردشگری با تأکید بر روابط اجتماعی بین میزبان و مهمان مطالعه موردی: ایران و ترکیه

صفحه 31-46
رحیم حیدری چیانه؛ وحید قاسمی

3.

اعتماد نهادی و سرمایه گذاری در واحدهای گردشگری (مطالعه موردی: استان گلستان)

صفحه 47-70
غلامرضا خوش فر

4.

اثر گردشگری بر محیط زیست: یک مطالعه موردی برای کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته منتخب

صفحه 71-94
سعید راسخی؛ سعید کریمی پتانلار؛ ثریا محمدی

5.

توسعه‌ی گردشگری شهری با تأکید بر نقش بازارچه‌های مرزی (مطالعه‌ی موردی: بازارچه‌ی مرزی پاوه)

صفحه 95-126
اعظم صفرآبادی؛ حکیمه مجیدی ده‌شیخ؛ علی زنگی‌آبادی؛ سمیه‌سادات شاه‌زیدی

6.

تحلیل عوامل موثر بر ایجاد برند گردشگری در سکونتگاه های روستایی (مطالعه موردی: شهرستان بینالود)

صفحه 127-148
علی اکبر عنابستانی؛ زینب وصال

7.

تاثیر تصویر و شخصیت مقصد بر دلبستگی و رضایت گردشگران (مطالعه موردی: گردشگران داخلی شهر اصفهان)

صفحه 168-187
زهره کیانی فیض آبادی

8.

تحلیل جامعه شناختی پایبندی گردشگران به هنجارهای اجتماعی

صفحه 168-187
قربانعلی ابراهیمی؛ وحید جان محمدی لرگانی؛ سیده فاطمه اندرواژ

9.

شناسایی عوامل انگیزشی مشارکت کنندگان در گردشگری جنگ (مورد: استان خوزستان)

صفحه 188-208
طاهره صادقلو

10.

ارزیابی ساعتی شرایط آسایش اقلیمی جزیره‌ی قشم برای انواع مختلف فعالیت گردشگری

صفحه 209-229
حمید خراسانی؛ اسداله خورانی؛ حسن ذولفقاری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب