زمانی دادانه, کیوان, الهی, علیرضا, امیر نژاد, سعید, الماسی, سمانه. (1394). بررسی آمیخته بازاریابی پوشاک ورزشی خارجی از دیدگاه مشتریان (مطالعه موردی آدیداس). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 11(22), 177-190. doi: 10.22080/jsmb.2015.1002
کیوان زمانی دادانه; علیرضا الهی; سعید امیر نژاد; سمانه الماسی. "بررسی آمیخته بازاریابی پوشاک ورزشی خارجی از دیدگاه مشتریان (مطالعه موردی آدیداس)". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 11, 22, 1394, 177-190. doi: 10.22080/jsmb.2015.1002
زمانی دادانه, کیوان, الهی, علیرضا, امیر نژاد, سعید, الماسی, سمانه. (1394). 'بررسی آمیخته بازاریابی پوشاک ورزشی خارجی از دیدگاه مشتریان (مطالعه موردی آدیداس)', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 11(22), pp. 177-190. doi: 10.22080/jsmb.2015.1002
زمانی دادانه, کیوان, الهی, علیرضا, امیر نژاد, سعید, الماسی, سمانه. بررسی آمیخته بازاریابی پوشاک ورزشی خارجی از دیدگاه مشتریان (مطالعه موردی آدیداس). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1394; 11(22): 177-190. doi: 10.22080/jsmb.2015.1002


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب