ویسی, هادی. (1394). بررسی تأثیر ایدئولوژی سیاسی بر صنعت گردشگری (مطالعه موردی: ایران). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 4(14), 45-66.
هادی ویسی. "بررسی تأثیر ایدئولوژی سیاسی بر صنعت گردشگری (مطالعه موردی: ایران)". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 4, 14, 1394, 45-66.
ویسی, هادی. (1394). 'بررسی تأثیر ایدئولوژی سیاسی بر صنعت گردشگری (مطالعه موردی: ایران)', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 4(14), pp. 45-66.
ویسی, هادی. بررسی تأثیر ایدئولوژی سیاسی بر صنعت گردشگری (مطالعه موردی: ایران). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1394; 4(14): 45-66.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب