شمس, شهاب‌الدین, شیرخدایی, میثم, دلدار, محمد. (1394). تحلیل رفتار شکایتی مشتریان هتل‌ها و تاثیر ویژگی‌های شخصیتی (مطالعه موردی: هتل‌های شهرستان ساری). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 4(14), 112-130.
شهاب‌الدین شمس; میثم شیرخدایی; محمد دلدار. "تحلیل رفتار شکایتی مشتریان هتل‌ها و تاثیر ویژگی‌های شخصیتی (مطالعه موردی: هتل‌های شهرستان ساری)". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 4, 14, 1394, 112-130.
شمس, شهاب‌الدین, شیرخدایی, میثم, دلدار, محمد. (1394). 'تحلیل رفتار شکایتی مشتریان هتل‌ها و تاثیر ویژگی‌های شخصیتی (مطالعه موردی: هتل‌های شهرستان ساری)', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 4(14), pp. 112-130.
شمس, شهاب‌الدین, شیرخدایی, میثم, دلدار, محمد. تحلیل رفتار شکایتی مشتریان هتل‌ها و تاثیر ویژگی‌های شخصیتی (مطالعه موردی: هتل‌های شهرستان ساری). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1394; 4(14): 112-130.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب