عنابستانی, علی اکبر, وصال, زینب. (1395). تحلیل عوامل موثر بر ایجاد برند گردشگری در سکونتگاه های روستایی (مطالعه موردی: شهرستان بینالود). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 5(16), 127-148.
علی اکبر عنابستانی; زینب وصال. "تحلیل عوامل موثر بر ایجاد برند گردشگری در سکونتگاه های روستایی (مطالعه موردی: شهرستان بینالود)". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 5, 16, 1395, 127-148.
عنابستانی, علی اکبر, وصال, زینب. (1395). 'تحلیل عوامل موثر بر ایجاد برند گردشگری در سکونتگاه های روستایی (مطالعه موردی: شهرستان بینالود)', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 5(16), pp. 127-148.
عنابستانی, علی اکبر, وصال, زینب. تحلیل عوامل موثر بر ایجاد برند گردشگری در سکونتگاه های روستایی (مطالعه موردی: شهرستان بینالود). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1395; 5(16): 127-148.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب