شاه آبادی, ابوالفضل, ثمری, هانیه. (1395). تاثیرات مستقیم و غیرمستقیم نوآوری بر عرضه صادرات کشورهای منتخب درحال توسعه و توسعه یافته (با رویکرد معادلات همزمان). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 11(21), 59-80. doi: 10.22080/iejm.2017.4397.1275
ابوالفضل شاه آبادی; هانیه ثمری. "تاثیرات مستقیم و غیرمستقیم نوآوری بر عرضه صادرات کشورهای منتخب درحال توسعه و توسعه یافته (با رویکرد معادلات همزمان)". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 11, 21, 1395, 59-80. doi: 10.22080/iejm.2017.4397.1275
شاه آبادی, ابوالفضل, ثمری, هانیه. (1395). 'تاثیرات مستقیم و غیرمستقیم نوآوری بر عرضه صادرات کشورهای منتخب درحال توسعه و توسعه یافته (با رویکرد معادلات همزمان)', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 11(21), pp. 59-80. doi: 10.22080/iejm.2017.4397.1275
شاه آبادی, ابوالفضل, ثمری, هانیه. تاثیرات مستقیم و غیرمستقیم نوآوری بر عرضه صادرات کشورهای منتخب درحال توسعه و توسعه یافته (با رویکرد معادلات همزمان). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1395; 11(21): 59-80. doi: 10.22080/iejm.2017.4397.1275


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب