سلیمانی, مجید, فاضل, رضا, صبوری خسرو شاهی, حبیب. (1396). مدل جامعه‌شناختی فریب پنهانی در بازار ایران (مطالعه موردی شهر قم). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 4(10), 161-189. doi: 10.22080/ssi.2018.1740
مجید سلیمانی; رضا فاضل; حبیب صبوری خسرو شاهی. "مدل جامعه‌شناختی فریب پنهانی در بازار ایران (مطالعه موردی شهر قم)". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 4, 10, 1396, 161-189. doi: 10.22080/ssi.2018.1740
سلیمانی, مجید, فاضل, رضا, صبوری خسرو شاهی, حبیب. (1396). 'مدل جامعه‌شناختی فریب پنهانی در بازار ایران (مطالعه موردی شهر قم)', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 4(10), pp. 161-189. doi: 10.22080/ssi.2018.1740
سلیمانی, مجید, فاضل, رضا, صبوری خسرو شاهی, حبیب. مدل جامعه‌شناختی فریب پنهانی در بازار ایران (مطالعه موردی شهر قم). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1396; 4(10): 161-189. doi: 10.22080/ssi.2018.1740


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب