دعایی, حبیب اله, مرتضوی, سعید, نوری, علی. (1389). مدل یابی تأثیر درک حمایت سازمانی بر رفتار شهروندی ؛مورد مطالعه: هتل پنج ستاره‌ی پارس. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 2(38), 13-34.
حبیب اله دعایی; سعید مرتضوی; علی نوری. "مدل یابی تأثیر درک حمایت سازمانی بر رفتار شهروندی ؛مورد مطالعه: هتل پنج ستاره‌ی پارس". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 2, 38, 1389, 13-34.
دعایی, حبیب اله, مرتضوی, سعید, نوری, علی. (1389). 'مدل یابی تأثیر درک حمایت سازمانی بر رفتار شهروندی ؛مورد مطالعه: هتل پنج ستاره‌ی پارس', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 2(38), pp. 13-34.
دعایی, حبیب اله, مرتضوی, سعید, نوری, علی. مدل یابی تأثیر درک حمایت سازمانی بر رفتار شهروندی ؛مورد مطالعه: هتل پنج ستاره‌ی پارس. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1389; 2(38): 13-34.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب