شیرخدایی, میثم, فرزان, فرزام, عالم طلب پشتیری, سیده سعیده. (1396). بازاریابی ورزشی: تبیین نقش عوامل اجتماعی در پذیرش ورزش جدید (مورد مطالعه: ورزش جدید پینت‌بال). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 13(26), 15-26. doi: 10.22080/jsmb.2017.1830
میثم شیرخدایی; فرزام فرزان; سیده سعیده عالم طلب پشتیری. "بازاریابی ورزشی: تبیین نقش عوامل اجتماعی در پذیرش ورزش جدید (مورد مطالعه: ورزش جدید پینت‌بال)". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 13, 26, 1396, 15-26. doi: 10.22080/jsmb.2017.1830
شیرخدایی, میثم, فرزان, فرزام, عالم طلب پشتیری, سیده سعیده. (1396). 'بازاریابی ورزشی: تبیین نقش عوامل اجتماعی در پذیرش ورزش جدید (مورد مطالعه: ورزش جدید پینت‌بال)', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 13(26), pp. 15-26. doi: 10.22080/jsmb.2017.1830
شیرخدایی, میثم, فرزان, فرزام, عالم طلب پشتیری, سیده سعیده. بازاریابی ورزشی: تبیین نقش عوامل اجتماعی در پذیرش ورزش جدید (مورد مطالعه: ورزش جدید پینت‌بال). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1396; 13(26): 15-26. doi: 10.22080/jsmb.2017.1830


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب