اسماعیلی, محمد هادی, معین فرد, محمدرضا, شوشی نسب, پروین, بنسبردی, علی. (1396). ارتباط بین ابعاد کیفیت خدمات با رضایتمندی گردشگران ورزشی پارک های آبی مشهد. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 13(26), 223-236. doi: 10.22080/jsmb.2017.1861
محمد هادی اسماعیلی; محمدرضا معین فرد; پروین شوشی نسب; علی بنسبردی. "ارتباط بین ابعاد کیفیت خدمات با رضایتمندی گردشگران ورزشی پارک های آبی مشهد". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 13, 26, 1396, 223-236. doi: 10.22080/jsmb.2017.1861
اسماعیلی, محمد هادی, معین فرد, محمدرضا, شوشی نسب, پروین, بنسبردی, علی. (1396). 'ارتباط بین ابعاد کیفیت خدمات با رضایتمندی گردشگران ورزشی پارک های آبی مشهد', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 13(26), pp. 223-236. doi: 10.22080/jsmb.2017.1861
اسماعیلی, محمد هادی, معین فرد, محمدرضا, شوشی نسب, پروین, بنسبردی, علی. ارتباط بین ابعاد کیفیت خدمات با رضایتمندی گردشگران ورزشی پارک های آبی مشهد. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1396; 13(26): 223-236. doi: 10.22080/jsmb.2017.1861


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب