رنجبریان, بهرام, براری, مجتبی. (1388). بازاریابی‌رابطه‌مند، رویکردی برای بهبود رضایت مشتری. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1(36), 63-82.
بهرام رنجبریان; مجتبی براری. "بازاریابی‌رابطه‌مند، رویکردی برای بهبود رضایت مشتری". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1, 36, 1388, 63-82.
رنجبریان, بهرام, براری, مجتبی. (1388). 'بازاریابی‌رابطه‌مند، رویکردی برای بهبود رضایت مشتری', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1(36), pp. 63-82.
رنجبریان, بهرام, براری, مجتبی. بازاریابی‌رابطه‌مند، رویکردی برای بهبود رضایت مشتری. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1388; 1(36): 63-82.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب