بامداد, ناصر, رفیعی مهرآبادی, نگار. (1387). بررسی رضایت مشتریان از کیفیت خدمات خودپرداز بانک ها. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 8.1(31), 39-58.
ناصر بامداد; نگار رفیعی مهرآبادی. "بررسی رضایت مشتریان از کیفیت خدمات خودپرداز بانک ها". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 8.1, 31, 1387, 39-58.
بامداد, ناصر, رفیعی مهرآبادی, نگار. (1387). 'بررسی رضایت مشتریان از کیفیت خدمات خودپرداز بانک ها', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 8.1(31), pp. 39-58.
بامداد, ناصر, رفیعی مهرآبادی, نگار. بررسی رضایت مشتریان از کیفیت خدمات خودپرداز بانک ها. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1387; 8.1(31): 39-58.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب