محمودزاده, حسن, کتاب اللهی, کسری, آزادی, مهوش. (1397). اهمیت تدوین چارچوب شناسایی و ادراک برند‌های شهری با رویکرد گردشگری ملی (مطالعة موردی: کلانشهر تبریز). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 7(27), 84-101. doi: 10.22080/jtpd.2019.2211
حسن محمودزاده; کسری کتاب اللهی; مهوش آزادی. "اهمیت تدوین چارچوب شناسایی و ادراک برند‌های شهری با رویکرد گردشگری ملی (مطالعة موردی: کلانشهر تبریز)". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 7, 27, 1397, 84-101. doi: 10.22080/jtpd.2019.2211
محمودزاده, حسن, کتاب اللهی, کسری, آزادی, مهوش. (1397). 'اهمیت تدوین چارچوب شناسایی و ادراک برند‌های شهری با رویکرد گردشگری ملی (مطالعة موردی: کلانشهر تبریز)', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 7(27), pp. 84-101. doi: 10.22080/jtpd.2019.2211
محمودزاده, حسن, کتاب اللهی, کسری, آزادی, مهوش. اهمیت تدوین چارچوب شناسایی و ادراک برند‌های شهری با رویکرد گردشگری ملی (مطالعة موردی: کلانشهر تبریز). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1397; 7(27): 84-101. doi: 10.22080/jtpd.2019.2211


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب