سید جوادین, سید رضا, شمس, راحیل. (1386). عوامل تعیین کننده‌ی ارزش ویژه‌ی برند کفش ورزشی در میان گروه سنی جوانان. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 7.1(25), 73-96.
سید رضا سید جوادین; راحیل شمس. "عوامل تعیین کننده‌ی ارزش ویژه‌ی برند کفش ورزشی در میان گروه سنی جوانان". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 7.1, 25, 1386, 73-96.
سید جوادین, سید رضا, شمس, راحیل. (1386). 'عوامل تعیین کننده‌ی ارزش ویژه‌ی برند کفش ورزشی در میان گروه سنی جوانان', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 7.1(25), pp. 73-96.
سید جوادین, سید رضا, شمس, راحیل. عوامل تعیین کننده‌ی ارزش ویژه‌ی برند کفش ورزشی در میان گروه سنی جوانان. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1386; 7.1(25): 73-96.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب